Top Social

ARBOR BEAUTY


Kas ir ARBOR BEAUTY? Kas ir STABILIZĒTS C vitamīns? Ko nozmīmē NANOTECH? 

Šodienas stāsts ir par pašiem skaistumkopšanas pamatiem- pareizu un efektīvu
 ādas kopšanu. Nevis tās izskaistināšanu vai maskēšanu, bet tieši par rūpēm. Šis stāsts ir par manu kosmetoloģi Kristīni Mekšu un salonu Arbor Beauty. Uzticēt savu ādu kādam tas ir liels un nopietns solis un nevienam nav nekādas vēlēšanās iztērēt naudu un vilties rezultātā, tāpec bieži vien sievietes izvēlas neapmeklēt kosmetologu, bet sejas kopšanu un atveseļošanu veic pašu spēkiem. Bieži vien pat ļoti nepareizi, jo nezin un neizprot ādas tipa vajadzības. Tad nu es jau vairākus gadus esmu par 70% pati sev kosmetologs un tik par 30% procentiem kosmetologa klients. Tie 70% ir tik vien tāpēc, ka manu spoguļgaldu klāj biezs slānis ar sejas kopšanas līdzekļiem- pīlingiem, skrubjiem, maskām, serumiem un, protams, krēmiem. Lielos vilcienos par savas sejas ādas kvalitāti sūdzēties nevaru, BET, pigmentāciju pati apkarot nevaru un sejas dziļākajos slāņos bez profesionāļa palīdzības ar tikt nevaru, tāpat laiku pa laikam jāapciemo kosmetologs, lai pārliecinātos vai lietoju ādas tipam atbilstošus produktus. 
Tad nu biju ciemos pie Kristīnes uz izcilu "pēc-vasaras" procedūru - ādas mirdzumam ar C- vitamīnu (48eur) Viss šis process ir pīlings + C - vitamīns un Jūs jau zinat cik labs C vitamīns ir mūsu ādai.
Ha, uzreiz prātā nāk cik nepareizas domas daudzām varētu būt par sejas pīlingiem vien dēļ "Sex and The City" seriāla :) 
Tad nu viss mierīgi, tā tas nenotiek! Profesionāli, sertificēti kosmetologi nav idioti ;) Es pēc pīlinga visu dienu nevēlējos ne lietot kosmētku, ne man bija jāslēpjas no cilvēkiem. ;) 
Atgriežoties pie Kristīnes gribu teikt, ka tik zinošu un entuziastisku meistaru ir maz. Jo es varu uzdot pat viss muļķīgākos jautājumus un man viss tiks ļoti saprotami izskaidrots. Burvīgs ir fakts, ka Arbor Beauty, kur Kristīne ir atrodama katru mēnesi rīko klientu dienas. Jau 8. decembrī ir iespējams pierakstīties uz BEZMAKSAS ekspress procedūru ( attīrīšana, maza masāža, maigs pīlings) plus konsultācija un rekomendācijas par mājas kopšanu. Kā pietiekities? Zvanam : 67785757 vai FB - Arbor Beauty
Es tiešām vēlos iedrošināt Jūs skaistās meitenes iegūt katrai pa savam uzticamam kosmetologam. Un es noteikti varu ieteikt Kristīni- zinošu, izglītotu, patīkamu personību un viennozīmīgi ļoti entuziastisku savā arodā. Kad iepazīsieties, Jūs notieikti sapratīsiet par ko es runāju :)) 
Krīstīnei var sekot: FaceBook, Instagram
Bet ne vien meistars ir svarīgs, svarīgi ir arī produkti ar kuriem tiek strādāts. Sesderma ir pirmais uzņēmums pasaulē, kas ieviesa nanotehnoloģiju izmantošanu dermakosmētikas ražošanā.
Nanotehnoloģijas ir revolucionāra nanosomu tehnoloģija, kas ar liposomu palīdzību novada aktīvās vielas līdz dziļākajiem ādas slāņiem.
Ne mazāk svarīgs ir fakts, ka ar šo kosmētiku izvēlas strādāt ne tikai profesionāļi salonos, bet arī plastiskās ķiruģijas klīnikas šos produktus izmanto pēc procedūrām. 
Un es jau otro nedēļu pati mājās priecājos par šīs kosmētikas labajām īpašībām.
Man mājas lietošanai tika atlasīti 3 produkti. 
  • Personīgā pīlinga programma, kas paredzēta 4 lietošanas reizēm ( 1x nedēļā), lai uzlabotu un paildzinātu jau iepriekš salonā veiktās procedūras efektu. Paredzēts visiem ādas tipiem, jo īpaši tiem ar blāvu, iedzeltenu ādu. Izcils pirms svarīgiem pasākumiem, jo tūlītēji atjauno ādas spožumu un spilgtumu.
  • C- vitamīna liposomālais serums ar nanotehnoloģiju. ( ar stabilizētu C vitamīnu) Par C vitamīna stabilizēšanu es personīgi neko daudz prātīgu nespēju izskaidrot, jo tas viss ir zinātniski un sarežģīti, bet fakts ir. ka C vitamīns ir nestabils un kad viņš ir tāds, tad efekts, var pārvērsties defektā, bet ar stabilizētu C vitamīnu, efekts vienmēr būs tāds kāds tas ir plānots. Ja lasa kāds zinošāks par mani, tad, lūdzu, komentāros veicat piezīmes un labojumus. P.s. Šis smaržo pēc greirūtiem ir viegls un ātri iesūcas ādā. Ļoti patīkams. 
  • C- vitamīna fluīds - arī ar nanotehnoloģiju, lai aizsargātu sejas ādu no apkārtējās vides izraisītas novecošanas, atjaunotu starojumu un veselīgumu. Sastāvā antioksidantu sistēma, kas palīdz ādu aizsargāt no brīvajiem radikāļiem ( tāda nepatīkama suga ne ? :) Sastāvā stabilizēts vitamīns C.
Tā nu, lūk, es jau 2 pilnas nedēļas kopju savu ādu. No rīta un vakarā tikai ar šiem diviem produktiem. Seju attīru ar Sesderma liposomālo ūdeni, kas ir advancēts micelārais ūdens :) Tas tā, skataties, drīz jau notiekti sāks parādīties arī veikalos kādam zīmolam. Visus šos un citiem ādas tipiem un vajadzībām nepieciešamos produktus ir iespējams iegādāties Arbor Beauty salonā- Baznīcas iela 31, tieši blakus Ģertrūdes bazmnīcai. P.s. es biju pārsteigta cik draudzīgas ir krēmiem cenas- vidēji 40 eur, un ja ir nepieciešami tikai 2 produkti, kuri ir augstas kvalitātes un efektīvi, tad es nesaprotu par ko mēs tieši maksājam tajos parfimērijas veikalos? 
Meitenes un vai Jums ir savi kosmetologi? 
Photo: Santa Kozlova

Auto Post Signature