Top Social

Beauty, Fashion and Lifestyle blog

MY KIEHL'S FAMILY

Yes, you're the fairest of them all! 
Kiehl's products has stolen my heart. I have to say that since KIEHLS has enetered Latvias market I have tried and used quite a lot of Kiehl's products. The best part is that they are amazing with policy " try before you buy". My friends likes Kiehl's products as well and everyone of us has different expectations, differnet needs and different skin types. Prices are very reasonable for the quality you get! 

My TOP 5

šŸ”¹Midnight recovery concentrate 
šŸ”¹Hydro- plumping re-texturising serum concentrate. 
šŸ”¹Line reducing Eye brightening concentrate 
šŸ”¹Calendula deep cleansing foaming face wash 
šŸ”¹Over-night biological peel

Have you tried anything from Kiehl's products? Do you have favorites? 



6 komentāri on "MY KIEHL'S FAMILY"
  1. Man Kiehl`s produkti ļoti patÄ«k :) Skatos, ka Tev diezgan branga Ä£imene ar viņu produktiem :) Over-night biological peel Tev neŔķiet pa lipÄ«gu, lai lietotu uz nakti? Es kad viņu lietoju, ļoti nepatika sajÅ«ta, ka seja pielÄ«p pie spilvena :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man sausa āda, lietoju tikai uz nakti .. Es gan nelieku pēdējā brÄ«dÄ« pirms gulētieÅ”anas :) iespējams arÄ«, ka man nav iebildumu pret nedaudz lipÄ«gu tekstÅ«ru :)

      Dzēst
  2. O, paprāva kolekcija, tieŔām! :)
    Man arÄ« ir sanācis izmēģināt diezgan daudzus viņu produktus, favorÄ«tos ir Plumping serums, Ultra facial cream, Creme de corps un mikro dermabrāzijas skrubis, kā arÄ« jaunais produkts Ultra facial balm, kam izmēģināju paraudziņu :) Lielisks ziemas apstākļiem. Matu produkti neuzrunāja, gribu vienÄ«gi olÄ«vu matu masku pamēģināt. Vēl arÄ« stāv neatvērts paraudziņŔ dienas eļļai un nakts mitrinoÅ”ajai maskai, kas gaida savu kārtu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arÄ« matu produktus nēesmu tā lÄ«dz galam iecienÄ«jusi. Nav slikti, bet ir citi labāki. Patreiz vēl lietoju krēmu kurÅ” paredzēts sausām un sasprēgājuŔām zonām ir super. Tas Å”ajā bildē vēl netrāpija. :))

      Dzēst
  3. Es masu reklāmas (;) ) iespaidā arÄ« Å”o to pamēģināju, bet man kaut kā maz kas der, jo man alerÄ£iska āda un daudzi produkti ir ar ēteriskajām eļļām un citiem stipriem aromātiem... Pēc paraudziņa pamēģināŔanas, nopirku pilno pudeli Plumping serumam, tas pagaidām liekas ok.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O nu re cik jauki, ka ir arÄ« Ŕāds viedoklis :) spēcÄ«gs aromāts gan man ir tikai Midnight recovery.. Pārējiem Ŕķiet neēsmu tā pamanÄ«jusi :))

      Dzēst

Auto Post Signature