Top Social

Strobing Make-up Video

Heys, super zvaigznītes!! 


Ilgi gan nāca šis video, daudz man darbi, jauki darbi, atbildīgi darbi, bet tas nemazina manu sajūsmu par video veidošanu :) 

Šis video tapa jau vasarā- karstā vasarā, kad par strobing tehniku dzirdējis bij tik dažais. Tagad jau šis  video ir kārtējais, nekas nezināms un nedzirdēts šeit netiks noteikti teikts, bet tik un tā piedāvāju savu versiju šim šī rudens/ aizgājušās vasaras make-up trendam. :)


Ja runājam par darbiem, tad meitenes jau ir man atzīmējušas, ka žurnālos mans daiļais uzvārds tiek manīts dažādās versijās :) Cosmo atbildu uz lasītāju juatājumiem, 35 nr. žurnālā "Ieva" konsultēju par skropstu tušām un tad vēl viens drukāts darbs cerams, ka drīz ieies finiša taisnē ar man mīļiem un visiem noderīgiem kosmētikas produktiem. :) Kā arī no pirmā septembra esmu kļuvusi par dekoratīvās kosmētikas pasniedzēju Unastyle imidža studijā- 1 kursa stilistu grupai. Mācīšu viņus, mācīšos no viņiem - kopā mēs radīsim un tapsim labāki ;) 
Tūlīt gan arī atsākas manas gaitas augstskolā un nekur arī nepazūd mans darbs Inglot... :) Varbūt blogā septembris būs klusāks, kamēr ieskriešos, bet centīšos dalīties ar Jums ar visu foršo ;) 
Ceru, ka visiem septembris iesācies jauki un patīkami!
Lai Jums super burvīga nedēļa, daudz prieka, pozitīvu notikumu, smaidu un mīlestības! 
Prie-ci-ņā !

Xo 
L. 




Post Comment
Elīna Š. teica...

Apbrīnoju, kā Tu visu paspēj. :)
Lai foršs rudens!

Unknown teica...

Gadu gaitā iegājies ritms, kurš sajūtās ļoti patīk, un brīvajos mirkļos šķiet, ka galīgi nav ko darīt :D
Paldies, lai mums maz lietus un daudz prieka šajā rudenī :)

Harry Berry teica...

About being young girls liking are you going everywhere year girls year-on-year girl lesbians your girls here persons start a conversation with your year olds last we need a rock Evermax star 101 smiles gene about you rooms really gross persons year like so much I just landed with you girls can cause burns you go girls your everyone's your everywhere you.

http://eyeluminousfacts.com/evermax/

Arta teica...

Ļoti feins video! Pāris reizes vasarā pamēģināju šo metodi, bet kaut kā ikdienā laikam nav mans. Bet kopumā seja uzreiz liekas tāda svaigāka un jaunāka. :)

Unknown teica...

Paldies :) Man šis ar tādu nedaudz modernu liftinga make-up asociējas :) Bet es tagad ikdienu bez izgaismotas sejas nedzīvoju :D :D

Auto Post Signature