Top Social

Pop Of Culture


Lūpas/ Lips:
GOSH- Pink Pleasure 007 Velvet touch lip pencil 
ISA DORA - Color Chock Diva pink 50- glossy lip stain 



Eng: I think lips is the most perfect and easier way to do the perfect and momorable look. Either they are nude, pink, red or violet, do them perfect and you don't need to do anything else. This will be your sensual statement. :) well and here are some pictures from my room. I do still live at my parents house. First of all I cannot find an apartement I really would like and second It's quite expencive to live alone. Even in a very small apartement. Well but I know that when will be the right time, I will find my dream appartement and will be able to get crazy with the design stuff :)
 I think that I am fine living at house cause I am so rare at home. My own appartement would be like a luxry thing for me If I come homejust to take a shower and sleep. But still as getting older I am more looking for my own table sets, my own color combinations, my own couch and so on. Well, who lives alone from my readers? is there any ? :) 
Wish you an awesome day! I know I will have one too :) 
Kisses
L.

LV: Manuprāt, lūpas ir labākais un vieglākais veids kā izveidot perfektu un atmiņā paliekošu tēlu. Lai vai tās būtu neitrālas, rozā, sarkanas vai violetas, perfekts krāsojums un jums neko citu nevajag. Šis varētu būt Jūsu jutekliskais pieteikums. Tātad šiet ir dažas bildes arī ar manas istabas dažādiem rakursiem. Es patreiz, vēljoprojām, dzīvoju pie vecākiem. Pirmkārt, jo nevaru atrast dzīvokli, kuru patiesi vēlētos un otrkār, dzīvot vienai ir super ekskluzīvi un dārgi. :D Pat pavisam maziņā dzīvoklītī. Lai gan es zinu, ka tad, kad pienāks īstais laiks- viss būs un es atradīšu savu sapņu dzīvokli un varēšu patrakot to iekārtojot. :)
Patreiz esmu priecīga dzīvot mājās, jo tāpat sanāk tir būt tik reti. Savs dzīvoklis būtu jau izšķērdīgs luksus dotajā mirklī, jo mājās tikai nomazgājos un izguļos. Bet tik un tā, jo vecāka kļūstu, jo vairāk gribas savus traukus, savas krāsu kombinācijas, savu dīvānu un tā ar vēl daudzām citām lietām. Tad tā, ir kāds/ kāda, kurš dzīvo viens? Vai te ir kāds? 
Novēlu Jums neaizmirstamu dienu! Es zinu, ka Jums viņa tāda būs!
Bučas
L. 






Post Comment
ginta_b teica...

es piekrītu, ka atrast kko, kas ļoti uzrunā ir tik grūti - man jau sen vajag lielāku mājvietu, bey ha man vajag koka grīdas, dārzu, māšīnas parking...it kā jau nav daudz bet atrast nevar - tad nu lūk tupu savā mazajā dzīvoklī joprojām, un tāpat ticu kā tu, ka tad, kad pienāks laiks, visa būs..... par lūpām - man patīk ideja, par uzkrāsot un ir tik wow, bet man kkā lūpu krāsa vienmēr ātri pazūd - tas laikam, jo satiekoties ar draugiem vienmēr ēdam, kko garšīgu malkojam....

Elīna Š. teica...

Es arī joprojām dzīvoju pie ģimenes. Ticu, ka īstās lietas pie cilvēka atnāk īstajā laikā. :)

, teica...

You're shirt is cute :3
XoXo
http://itsclassy.blogspot.pt/

Unknown teica...

Jā viens ir atrast, bet pēc tam apzināties, ka pa īstam tavs tāpat tas nav :( ar nav forši. Un tā ir - ja zinam, ka būs, tad būs viss forši :)

Unknown teica...

Tā tas ir, vienu brīdi šķita, ka daru to, lai nebūtu bēdas, ka ievācos un tad jāvācās attiecību dēļ citur, BET 2 gadus jau arī nav attiecību, viegli gribas par savām domām iesmiet 😂

Unknown teica...

Oh, thank you dear! ;)

Zanda teica...

Tā Isadora laka tik labi izskatās uz lūpām. :) Prasās kaut ko sulīgāku un noturīgu uz lūpām. :) Skaists mājoklis Tev, bet man ir sajūta, ka savā dzīvē vēl nav iestājies moments par jaunu dzīvesvietu. Lai arī kā dažkārt liekas, man patīk kur esmu un mājas paliek mājas. :)

Unknown teica...

Galvenais, ka Isa Dora ir arī dikti noturīga! :) mājas paliek mājas! Tas skaidrs :))

Elina teica...

Es kā vidusskolu pabeidzu, tā sāku dzīvot atsevišķi, tiesa gan vienā rajonā ar vecākiem. Vienmēr tuvu. :) Tagad apremontēju savu dzīvoklīti un došu izīrēt, būšu cilvēks bez mājvietas. :D Bet tā labāk..., kamēr plāns "blandīties" pa pasauli, kādam cilvēkam vismaz būs kur dzīvot. :)

Auto Post Signature