Top Social

SANERIBOX skaistuma kastīte

SANERIBOX






Skaists un pavasarīgs noformējums un pārsteidzoši interesants kastītes saturs. Šī pēc seniem laikiem ir mana pirmā kastīte, kuru saņēmu kā pārsteigumu no SANERIBOX. Liels paldies, man ļoti patīk. 

Kas tad kastītē bija iekšā?



  • GUAM - pretcelulīta maska ar aļģēm. Ļoti interesants un izmēģināšanas vērts produkts, jo pilnais iepakojums maksā 39.90 vai pat 70.50 eur  Sola gurnu apkārtmēru samazināt kursa laikā par 3-5cm .
  • ATACHE scientific cosmetic  Lift therapy - paraudziņi dienas un vakara krēmiem. Būs interesanti pamēģināt un salīdzināt ar tiem, kurus jau lietoju. Pilns izmērs 36.90 dienas emulsija un 41.50 nakts serums
  • MISSHA maska-salvete no tīras kokvilnas ar dabīgiem komponentiem.  Mani no šī produkta mēģināšanas attur gliemežu ekstrakts sastāvā, ja uz salvetes nebūtu tāds sulīgs gliemītis, tad noteikti izmēģinātu, bet šis man apetīti nosita. Maskas cena gan ir pievilcīga 2.90 eur
  • GLISS KUR Ultimate repair tūlītējas iedarbības matu maska, kura maksā 1.05 eur ir super draugs ceļojumos, kad dodaties saules un ūdens peldēs, atjaunos un aizsargās matus Jūsu brīvdienu laikā. 
  • Lancome Doll Eyes mini skropstu tuša- izmērs izcils ceļojumiem. Un atzīstu, ka šī ir mana mīļākā skropstu tuša no selektīvās kosmētikas piedāvājuma. IZCILA! 33.45 eur
  • Lancome Teint Miracle - mitrinošs tonālais krems ar SPF15. Būs jāmēģina, ceru, ka tonis derēs.  pilna produkta cena 47.95 eur
  • PALMERS daudzfunkcionāla eļļa- jau testēju un jau ļoti patīk. :) Palīdz rētām, strijām, sausai. bojātai ādai, nevienmērīgam sejas tonim, novecojošai ādai. Pilns izmērs 120ml 12.00 eur 
  • Dr. Renaud atjaunojošs roku krems. Redzēsim ar ko tik īpašs, ja tā cena ir 12.00 Eur
  • L'Oreal paris micelārais ūdens arī ir mans mīlulis, tiešām ļoti labs un efektīvs. 6.33 Eur
Kastītes cena 16 eur 


Kopumā esmu ļoti apmierināta ar kastīti, ir iespēja izmēģināt daudz labus produktus. Iesaku šīs kastītes ikvienai, kurai ikdienā ir grūti izvēlēties produktus iegādei vai arī pārāk bieži sanāk vilties pirkumos. 

Interesants pasākums arī ir BLOOMBOX.LV kastīte ar svaigiem ziediem un macarons cepumiem. Manuprāt, būs lieliska un iepriecinoša dāvana kā svētkos tā arī ikdienā ;) Pēc bildēm gan grūti spriest cik jēdzīga būs mazā kastīte par 25 eur ar 5 cepumiņiem, bet Ja kādu esat piemirsuši apscveikt, tad šis ir izcils variants :)

Kurš ir sūtijis/ saņēmis Saneribox? Gribētos zināt kā Jums patīk saturs, ko Jūs sakat par produktiem? 



"Cilvēkam, kurš zina, kurp viņš iet, pasaule pati paver ceļu".
/Džordans/
Post Comment
ginta_b teica...

Foršs video.. gribas pajautāt ne par tēmu un tomēr - ka tu mazgā šādu gofrētu šallīti.... man ir viena diezgan dārga un tagad pati esmu saputrojusies, mazgājot gludinot visas ielocītes tak pazudīs :(
par kastīti - neesmu sajūsmā par nevienu redzētu, šķiet ļoti daudz lieka - lentīte, papīrs, tieši par iepakojumu runājot.... visus tos paraudziņus ticu var dabūt bieži veikalos - piekrītu, ja būtu mazie tilpumu, tas jau būtu, kas cits, a tā... nē paldies.... palmers ir labs.... man gan ir vien kastīte paomā, luru gribētos izmēģināt, varbūt saņemšos pasūtīt... vēl ļoti patika - balticbox, ko pamanīju lost in pattern blogā = ar tādiem gardumiem iekšā, ka gribas uzzunāt

Unknown teica...

Šallītes tīrību uzticu ķīmiskajai ;)
Un par kastītes saturu katrs spriež savādāk, citam nekas neder, citam der viss! Man likās interesanti - 4 produkti mani ļoti iepriecināja! Domāju, ka tas ir daudz :))

Makeup Hair and Shoes ♡ teica...

Tiešām foršs video! :)

Unknown teica...

Paldies ;)

Auto Post Signature