Top Social

QUICK make-up with NYX cosmetics


NYX COSMETICS



Beidzot parādu un pastāstu par NYX kosmētikas produktiem ;)



FACE:

*NYX Photo loving primer - green 
NYX Hd concealer 02, 05
NYX Matte Finish spray
*NYX blush - taupe

EYES:

*NYX eye shadow base 03
NYX jumbo pencil- milk  604
*NYX pearl shadow - Mocha
*NYX  eye pencil 923 Copper 
*NYX mascara Doll Eye

LIPS: 

* NYX wonder pencil 03 dark
*NYX Matte  lipstick 19 Euro Trash 

*Produkti pieejami DOUGLAS Latvija veikalos. 
 Par NYX produktiem varat lasīt arī Zanda & Life blogā

Kādas ir Jūsu attiecības ar NYX, kuri ir jūsu iemīļotākie produkti un toņi? Es ticu, ka tādi noteikti ir!!! 








"Ikviens cilvēks savas redzeslauka robežas pieņem par pasaules robežām."

/ Artūrs Šopenhauers /

Post Comment
Elīna teica...

Tas Mocha ir dikti smuks :) Neesmu īpaši daudz produktus no Nyx mēģinājusi, bet tas pats Taupe sārtums man ļoti patīk :)

Elina teica...

Ļoti patīk grims! Video superīgs! ;)
Un skropstu tuša man noteikti būs jāpamēģina! Izklausās tieši tādā, kāda man varētu patikt! :)

Camille Sugar teica...

Enas superīgas :)

Unknown teica...

Tā jau šķiet, ka varētu būt, ka tie, kuriem kosmētika nav profesija būtu neprāts iegādāties visu kosmētiku :D

Unknown teica...

Re, tad jau kādam būšu parādijusi ko noderīgu ;)

Unknown teica...

Es ar priecājos, man vēl ļoti patīk mazais bet parocīgais izmērs! :)

Auto Post Signature