Top Social

LUSH fresh

LUSH FRESH



Ar LUSH mana pirmā iepazīšanās notika Kanādā, nevis pie mums Latvijā. Tas gan notika tad, kad LUSH pie mums vēl nebija pieejams. Ziemā un kalnos to vien gribās kā pēc garas dienas uz kalna relaksēties, sasildīties un atslābināties vannā. LUSH bija labākā izvēle ar saviem košajiem, smaržīgajiem produktiem. Šajās pavasara dienās pie manis ir nonākusi koša LUSH fresh kastīte ar māmiņdienas kolekcijas produtkiem. 
Kas tad lācītim bija vēderā?



Kastītē atradu 5 dažādus un visai interesantus produktus.


  • YUMMY MUMMY Body conditioner - ķermeņa krems
  • YUMMY MUMMY Shower Gel -dušas želeja ar mirdzumiņiem nelielam glamūram
  • Rose Bombshell  bath bomb- vannas bumba ar rožu lapiņām, sojas piena pulveri, apelsīna ziediem u.c. labumiem
  • Love You Mom - ziepes ar bergamot eļļau, jasmīnu un mimozu. 
  • Mother Superior- bubbleroon  ķiršu ziedu burbuļi vannas priekiem
Visi produkti ir vegāniem draudzīgi. 

Paldies LUSH Latvija par tik jauku kolekciju, man māmiņdienas dāvana ir gatava ! Viss smaržo tik garšīgi un jauki. Domāju, ka mana mamma arī ļoti priecāsies :) Un es zinu, ka tavējā arī! Palutini gan sevi, gan sev tuvāko cilvēku uz pasaules ar skaistām, smaržīgām un patīkamām lietiņām. 

Cik pazīstami esat ar LUSH produkciju? Kas Jums patīk un kas nepatīk? Es esmu vannas bumbu atkarīga, bet tāpat mani uzrunā ar savu atšķirību un unikalitāti arī daudzi citi LUSH produkti.

Lai Jums burvīga diena! 
Ar mīlestību, 
L.

Ah, jāatsāk skropstu pieaudzēšanas ātruma treniņi :) Beidzot studijā ir kušete un ērta darba vieta, ja kāda meitene vēlas skropstiņas, tad piesakās. Man būs modelīc un Jums būs skaistas skropstiņas. Protams to darīšu bez maksas, jo diezgan ilgu laiku to nēesmu darījusi un būs nepieciešams ilgāks laiks.  Tās kurām tas varētu interesēt rakstat, lūdzu, persīnīgi! :) 









Post Comment

Auto Post Signature