Top Social

BIOTHERM How Do I glow


Mirdzi savā unikālajā veidā! Ekskluzīvas rūpes par tavas ādas vajadzībām. 


Liquid glow ir daudzfunkcionāla sejas eļļa, kas piedāvā neskaitāmus veidus, kā panākt veselīgu mirdzumu. 
Radītu, lai pielāgotos ikviena lietotāja ādas stāvoklim un tās specifiskajām vajadzībām jebkurā laika posmā. 

Cik eļļas pilieni man ir nepieciešami? 

1.piliens tavas ādas uzlādētājs- pievienot dienas krēmam.

2. Pilieni mirdzums visas dienas garumā- lai pastiprinātu ādas mirdzumu.

3. Pilieni nakts stundu detoksikācija- lai pamostos ar attīrītu un detoksēti mirdzošu ādu.

4 pilieni starojošai reģenerācijai- lietot kā sejas masku, lai pilnībā uzlādētu ādas baterejas.

Jauns veids kā lietot eļļu: pirms vai kopā ar sejas kopšanas līdzekļiem

- pirms ādas apstrādes : lieto eļļu kā vienu no sejas kopšanas rituāla sastāvdaļām
- kopā ar sejas kopšanas līdzekļiem: pievinot vienu vai 2 pilienus savam dienas vai nakts kremam, lai piešķirtu ādai antioksidējošu spēku. 


Skin best dinas krems ar SPF 15 
Aizsargājošs krēms ar antioksidantiem. Cīnās pret ikdienas agresoriem ( UVA- UVB stariem) , lai aizsargātu jūsu ādas jauneklīgu izskatu šodien un turpmākajos gados. Āda izskatās acīmredzami jaunāka, spēcīgāka un mirdzošāka. Piemērots sejas un kakla ādai. 
Nav paredzēts ādai ap acīm. 


Liquid glow
Eļla, kas acumirklī uzlabo sejas toni, satur antioksidantu - aļģu ekstraktu. Sniedz mitrumu , baro, aizsargā. Piemērots visiem ādas tipiem. 
Kas šogad ir modē? Mirdzoša sejas āda un dabīgums - tieši tas šogad ir modē un lūk, kur ir viens vienīgs produkts, kurš jums ir nepieciešams, lai iegūtu mirdzošu sejas ādu. 
Es esmu sajūsmā par produkta plašo pielietojumu, vieglo tekstūru un prātu reibinošo aromātu. 


Šogad ir modē mirdzēt un Starot gan iekšēji, gan ārēji. Veseliga, starojoša un kopta sejas āda. 
Ah, cik veselīgi, un vienkārši tas izklausās, bet daudzām no mums tā nav un ir jāpacīnās, lai tā būtu. 
Dienas krema aromāts mani apreibina, sajūtu tropisku vasaru un tirkīzzilu jūru, ko sajūtu līmenī uzklāju uz sejas, bet krēmīgā viegli zaļā tekstūra rada vēlmi šo trauciņa saturu nogaršot. Krēms nav ne šķidrs, ne biezs, tas ir tieši tik ideāls, lai sajustu tā barojošās un kopjošās īpašības. 
BIOTHERM ir klasika ādas kopšanā, ar īpašu cieņu un uzticēšanos tieši dabai un augiem. Manuprāt, BIOTHERM ir arī viens no iecienītākajiem zīmoliem vīriešu vidū. Vismaz manā dzīvē gadījušies tie vīrieši, kuri dod priekšroku šai kopjošajai kosmētikai. 
Un

Ja vien drīkstu priecāties talāk, tad eļļa ir kārtējais rokassomiņas labākis draugs, kuru var un vaig ņemt līdzi gan uz laukiem, gan ceļojumā, gan uz sporta zāli, jo tās pielietojums ir pietiekmai plašs un praktisks. 
Agrāk nenovērtēju Spf aizsardzību, bet jo vairāk man izskaidro tā nozīmīgumu un vērtīgumu ādas aizsardzībā, jo vairāk vēlos ieteikt un uzsvērt , lai izvēlaties dienas kremu ar SPF aizsardzību. 

Vai Jūs izvēlaties ikdienas sejas kopšanā produktus ar SPF? Un kurš vēl ir ar mani par veselīgu un starojošu ādu, nevis biezu kārtu pūdera? 

Lai burvīga un neaizmirstama nedēļa ;) 
Bučas
L.


Post Comment
Unknown teica...

Es arī cenšos vairāk pievērst uzmanību, lai āda tomēr būtu tik laba, ka varētu iztikt bez tonālajiem, kurus, starpcitu, tikai pavisam nesen sāku lietot, bet tīri ar domu atrast sev piemērotu pasākumiem, kuros gribētos izskatīties labāk, nekā ikdienā. Krēmu testēšana arī rada savu robu, ka āda satrakojas no visiem tiem jaunumiem.
Runājot par Biotherm, galīgi nesanāca sadraudzēties, lai cik reizes nebūtu devusi vēl vienu iespēju. Nav mans.

Unknown teica...

Re cik interesanti :) ir kura ādai galīgi nepatīk! Daudzus gadus mans mīļākais acu kosmētikas noņēmējs bija tieši Biotherm biocils , kurš veicināja skropstu augšanu :))

Unknown teica...

Pieļauju, ka te ādas tips spēlē lomu. Man taukaina, bet ziemā kombinēta āda. No līdzīgas cenu kategorijas mans favorīts ir Clinique.

Unknown teica...

Jup, Clinique ir izcils tiem, kuriem problemātiska āda :) nu nevar ar visiem visi kremi derēt ;) man ar daudzi produkti neder! Ir forši bet neder un neko tur nevar izdarīt :(

Unknown teica...

Man ir tikai eļļa - esmu ļoti apmierināta! Āda maiga, pabarota un starojoša. Vienīgi sākušas zemādas pumpiņas mesties, ļoti maz gan, bet tomēr nepatīkami. Nevaru saprast, vai vainot eļļu, vai kādu citu līdzekli..?

Unknown teica...

Man patik, ka atkarīgi no tā cik daudz eļļas izmanto- tā pilda dažādas funkcijas. Man āda ideāla. Sāku lietot kkādus produktus un sametās pumpas.. beidzu lietot un divu dienu laikā seja tīra. paņem eļļu uz nedēļu laukā - redzēsi vai ir vai nav pie vainas :)

Auto Post Signature