Top Social

[ Make-up ] Fashion shoot


Photo: Javier Salinas
Model:  Laura Zala Vacatio Model Management
Hair & Makeup:  Laura Valuta
Style:  Evelīna Faltere


ENG:  Hey, quick share with one of my latest projects  with a super cool Spanish photographer. This time I did Just make-up & Hair :) I love doing glowing skin... Highlighters are my best friends. And I always do use MUFE HD foundation.. Still haven't found a better foundation I can trust in all situations :) What do you think? Do you like these Pictures? 
Hugs my friends ;) 

LV: Heis, īsi dalos ar jums vienā no saviem pēdējiem projektiem kopā ar lielisko Spāņu fotogrāfu. Šoreiz es veidoju tikai make-up un rūpējos par matiem. :) Šķiet, ka es esmu mirdzošas sejas mīlētāja... Izgaismotājs ir mans labākais draugs. Un es pilnīgi vienmēr izmantoju MUFE HD tonālo kremu, jo varu uz to paļauties pilnīgi visās dzīves un darba situācijās. :)
Ko Jūs domājat? Vai jums patīk gala rezultāts un bildes? 
Apskāvieni jums mani draugi ;)


Post Comment
SantaKudreņicka teica...

Lieliski! :) Dikti svaigi un veselīgi :)

Unknown teica...

paldies, patīkami dzirdēt pozitīvas atsauksmes :)

Auto Post Signature