Top Social

[ Lifestyle ] Inspiration




 Hey, Fashionistas ;) 

ENG:  Hope you all are doing fantastic. I have to say, that I have so so so many posts to share with you, so many interesting things to tell, to show, ask and so on. Unfortunately for blog I have time so so little. But it is still what makes me happy. ;) I was thinking about- If there would be some one else who writes my blog while I do other things... and you know what? It won't be fun anymore, so it wouldn't be my blog as I wouldn't be able to put my heart in it. And this is why I want to talk about inspiration- Now and then we all get lost and tired from things around us. But we still have to work, to be our best at work , at home, for our family and ourselves. I am a make-up artist, stylist and hairstylist, I love what I do and I hope I am good at it, but still sometimes to be more productive we have to look at other works to get inspired to see other ways. Even if I am a stylist I still has my own style and taste, but If I look how dresses others I can be better at my work. :) Ideas that is what makes us better. Today My inspiration mood board for me and for you ;)
By the way I am toatally falling asleep as I am so tired. Last few nights have slept no more than 4-5h and yesterday I had a 14h working day on a set while shooting a tv commercial. The day was amazing, but today I had to be at the car service 8:00 morning... Booo and the rest of the day I am working.. First a bride, next Inglot.. Hope to get to bed early today :) wish you a day full of energy & smiles!
L.

LV: Ceru, ka Jums visiem iet fantastiski. Jāsaka, ka man ir tik tik daudz ieraksti plānā, ko jums rādīt, daudz interesantas lietas, ko stāstīt. Tik diemžēl, blogam laika atliek tik, cik atliek. Bet tik un tā šī rakstīšana mani dara priecīgu. ;) Es te domāju, kā būtu, ja kāds cits rakstītu manu blogu, tik es dotu norādes, kamēr pati daru citas lietas.. un zinat kā ir? Tas vairs nebūtu tas, tas nebūtu mans blogs, jo nevarētu tajā ielikt savu sirdi. Un tas ir tas par ko vēlos šodien papļāpāt- Iedvesma. Šad un tad mēs apmaldamies, nogurstam no lietām ap mums. Bet mums tik un tā jāstrādā, jābūt labākajiem savā darbā, mājās un priekš savām ģimenēm un pats galvenais pašiem sev. Esmu vizāžiste, stiliste un friziere, es mīlu to ko daru un ceru, ka esmu labs meistars savā jomā, bet dažreiz, lai sava darbā būtu radošāka un produktīvāka, es skatos citu darbus un iedvesmojos no tiem, lai redzētu variantus un iespējas, kas ir modē un aktuāls. Pat kā stilistei man, tomēr, ir sava gaume un stils, kurš dominē, bet jo vairāk redzu variantus, jo labāka varu būt savā darbā. Idejas ir tās, kas dara mūs labākus, zinošākus un interesantākus. Šodien dalos ar jums savā mood board. ( Iedvesmas galerijā) .  ;)
Starpcitu patreiz vienkārši miegu ciet, jo esmu neprātā nogurusi. Pēdējās pāris naktis esmu gulējusi aptuveni 5-4 h un vakardien man bija 14h gara diena uz filmēšanas laukuma, filmējot tv reklāmu. Diena bija vienreizēja, bet šodien jau 8:00 man bija jābūt servisā ar savu auto. ( tā ir, kad nav vīrieša, kurš to nokārtotu) Booo , kā arī pārējo dienas daļu jāstrādā. No sākuma līgava jāsapucē, tad INGLOT .. Cerams, ka tikšu laicīgi gulēt. :) vēlu jums enerģijas pilnu dienu un daudz smaidu!
L.

















Post Comment

Auto Post Signature