Top Social

[ Lifestyle ] Modes un stila balva 2013

Hey, Angels!

ENG: Today about an event I attended on monday evening with my lovely friend. She invited me with her & I was able to go - SO after working with few clients that as well went to this event I was ready to rock the red carpet. :D Ok, this is a joke. I was black sheep and trying not to be in the centre of this party. 
But I think I can Show you what I wore. And how I looked. :)
Have a super smiley day
Kisses :)

LV:  Šodien par pasākumu, kuru apmeklēju pirmdienas vakarā ar savu jauko draudzeni. Viņa mani uzaicināja un man bija iespēja pievienoties. Tā kā pēc pāris kleitnu sapucēšanas, kuri arī apmeklēja šo pasākumu, es biju gatava doties iekarot sarkano paklāju :D Labi, tas gan tikai joks. Es biju melnā aitiņa, kura centās netrāpīt visa pasākuma centrā. 
Bet šķiet, ka labprāt padalītos ar  bildēm no šī pasākuma, kur var apskatīt, ko tad biju uzvilkusi un kā tad izskatījos :) 
Lai jums ļoti smaidīga diena
Bučas :)


I was wearing: Dress -Borrowed from a classmate 
Zara - necklace
Clutch - Karen Millen 
Shoes - Call It Spring ( London) 

My friend Ance wore - Dress ( From my collection bought on www.sheinside.com

Post Comment
Zanda teica...

Smuki! ;)
p.s. man bija liels prieks un pārsteigums Tevi ieraudzīt Cosmo marta numurā! Malacis esi! ;)

Tā tik turpināt!!

Unknown teica...

Paldiesm :)
Jā Cosmo biju ielikusi fb un instagram :) Bija interesanta pieredze :) Patika

Camille Sugar teica...

Nu ļoti skaisti :)

Unknown teica...

:) Paldies... tāds pēdējā brīža pasākums :)

Auto Post Signature