Top Social

[ Beauty ] Natura Siberica

ENG: wuola- today about a night detox face mask from Natura Siberica- Made in Russia. 
But It has won Best green cosmetic award in Italy on 2012.. sounds like such a long time ago - but still... It counts. ;) I love this one- I've read some bad responses too- but I really do love it- it is such a cheap product but I can't say anything bad about it... nothing... not a one thing...  after using this for 2 month.. I usually don't believe in cheap cosmetic- as I think that products are low quality but over years I figured out that it all depends on your needs. If you get what you like, the comfort and pleasure from using the product - it is enough. I can repeat it over and over again we all are different but sometimes the expectations are the same- I wanted to have a fresh, calming and nice feeling using this during the night time and I got all of the above.  Smells nice, texture nice, doesn't stay sticky or greasy, in the morning no unpleasant feeing. washes off easily - so I have to say perfect! :) 
Have you tried? Liked ? didn't ? tell me your thoughts! 
With LOve ,
L.

LV: Woula- Šodien par nakts detox sejas masku no Natura Siberica- ražota Krievijā. Bet šis produkts ir ticis pie labākā zaļā produkta Itālijā 2012 gadā, izklausās gan dikti sen, bet tik un tā tas skaitās :)
Man šis ļoti patīk, lasīju arī ne visai atsauksmes, bet man tiešām šis patīk, lēts, bet nevaru neko sliktu viņa saskatīt. Pat ne vienu lietu. Pēc 2 mēnešu diezgan regulāras lietošanas domas nemainās uz sliktām. Parasti lētiem produktiem neticu, šķiet, ka tiem tad ir zema kvalitāte- bet gadiem ejot sapratu, ka viss ir atkarīgs no tā ko tu sagaidi. Ja saņem to ko gaidīji, tad viss ir ok, bet ja nē, tad protams, ka produkts ir slikts. Vēlējos svaigu, nomierinošu masku, kas ir patīkama lietošanā uz nakti un es visu vēlamo saņēmu. Ideāli vēl tas ka uzliec un ej gulēt, nav jādomā par nomazgāšanu :) Tik no rīta protams tas notiek :) Smaržo jauki, tekstūra viegla, gēlveidīga, brūnganā tonī, neatstāj lipīgu slāni, ātri nožūst, no rīta arī nav nepatīkamu vai velkošu sajūtu. Noskalot viegli, jūt, kā glumums pazūt :D  Man šis produkts + cena liekas perfekts! :)
Tās kuras ir lietojošas- patika? nepatika? Kapēc? pastāstiet! 
Ar mīlestību ,
L.










Post Comment
Bubio teica...

Es esmu sākusi šo lietot brīvdienās pa dienu, kad nav nekur jāiet, naktīs īsti nesadraudzējāmies, jo es pārsvarā guļu uz vēdera, sanāk, ka seja ir spilvenā (zinu, ka nav labi). Un maska ir sākusi iepatikties, patīk, ka nevelk un nesausina seju, viegli noņemt pārpalikumus, redzēsim kā būs vēlāk, varbūt uzplauks tā lielā mīlestība līdz V-dienai. :D

Zanda teica...

Izklausās diezgan interesanta ideja par to uzklāšanu uz nakti. Nez, vai es uz to parakstītos, bet var būt vienu reizi pamēģinātu. es laikam nevarētu ne acis aizvērt domājot, ka visu laiku uz sejas ir maska. :)
Tomēr slavē šo daudzi! Vismaz zināšu, ko man vajag tad, kad seja pa daudz sagurusi izskatās ;)

Unknown teica...

njā, es ar it kā guļu ar seju spilvenā... neko traku īsti nēesmu izjutusi. Pilnīgi noteitki nevelk un arī nesausina seju. :) gribas zināt kā arī tev ies begu galā ar šo produktu ;)

Unknown teica...

Uz nakti ir feini :) Jocīgākais, ka šis produkts saucas kā maska, bet nerada maskas sajūtu... ir viegls un uz ādas praktiski nejūtams ;) kā jau augstāk tekstā minēju, man patīk ļoti :)

Elīna teica...

Būs jāpamēģina! :)

Unknown teica...

Ja pamēģināsi būs jādalās ar domām ;)

Arta teica...

just nevar, bet kā ar redzēšanu - var? vai tas kaut kas līdzīgs nakts krēmam, ko nemana? bet vispār interesanti. :)

Unknown teica...

Redzēt nevar, jo tā maska, ir tāda viegli bēšīga želeja, varbūt būs tāds bb minimal efekts :D bet ļoti šaubos. :)

Auto Post Signature