Top Social

Louis Vuitton Spring Summer 2014 Full Fashion Show

 This is a must see!

ENG:  Full-length video of the Louis Vuitton spring/summer 2014 fashion show in Paris. It’s Marc Jacobs’ final collection for Louis Vuitton. As I am a big Fan of Marc Jacobs work and talent I sure wanted to see his collection  in live but...  as it wasn't real I went for a youtube & it the collection is beyond amazing. I would love to wear almost every single peace of this collection. Pure black perfection. You have to see so you can understand what I mean! Oh, and the set... WOW... so beautiful...  Ok, I will stop with my excitement and will let you watch it! :) 

LV:  Pilna garuma Louis Vuitton pavasara/vasaras 2014 modesskate Parīzē. Šī ir pēdējā Marka Džeikobsa koloekcija kā Louis Vuitton nama dizainerim. Kā liela viņa darba un talanata cienītāja es pavisam noteikti vēlējos šo kolekciju redzēt klātienē, bet .. tā kā tas nebija iespējams, tad nu palīgā nāca youtube un kolekcija ir vairāk kā vienreizēja. Es ar lielāko prieku valkātu gandrīz katru šīs kolekcijas apģērbu. Tīra melnā perfekcija. Ir jāredz šī skate, lai saprastu, ko es domāju. Un noformējums - WOW- tik skaisti. Ok, pietiks man te sajūsmināties, es labāk ļaušu noskatities! :) 





ENG: Wish You an amazing day loves! :) 

LV: Novēlu jums vienreizēju dienu mīļie! :) 

Post Comment

Auto Post Signature