Top Social

Beauty- [ beauty for a Shoot ]

Hey, Superstars!

ENG: Hope You all are doing well! I am so busy right now, but I have few things to show you.. first today will be a work ( hair & Make-up)  I did for a Finnish photographer ( http://www.studiovarjo.fi ) shoot here in Riga. 
It was nice to work together and I had to meet such a lovely Latvian model Agate Muzikante. 
Super beautiful & sweet as well. Hope she will go far! :) 

LV: Ceru, ka visiem iet labi! Es gan esmu patreiz ļoti aizņemta, bet man ir dažas lietas, ko jums parādīt.. 
Pirmais šodien būs par darbiņu,  ( Frizūra un make-up ) Kko veidoju sadarbībā ar Somu fotogrāfu ( http://www.studiovarjo.fi ), kurš Rīgā bildēja modeli. Bija jauki pastrādāt kopā un man bija iespēja arī iepazīties ar jauko Agati Muzikanti. Ārkārtīgi skaistu un jauku modeli. Ceru, ka viņa tiks tālu! :) 






ENG:  I hope you like the work and I Wish You a Super Fab & postive day! 

LV: Es ceru, ka gala rezultāts jums patīk un Es novēlu Jums super burvīgu un pozitīvu dienu! 
Post Comment

Auto Post Signature