Top Social

BEAUTY! Very " SUBLIME" news from L'Oreal

Hey, Cupcakes!
ENG: Today, I will show you and tell all my excitment about L'Oreal new products for our temple - oh, I mean body :) Since summer is over at least here in Riga for sure. Our body after the summer and the sun is quite tired, so now we can treat it with a special care.  L'Oreal Paris has launched Sublime Body series that consists from: Silhouette Incroyable & Nutrition Royale. 
Latvian stores will have from Silhouette Incroyable- gel exfoliant ( Exfotonic) 4.99 (lvl) & firming body lotion (Fermete Sculpturale) 4.49 (lvl)
LV: Šodien, parādīšu jums un pastāstīšu par manu sajūsmu, kas saistīta ar L'Oreal jaunajiem produktiem mūsu tempļiem, oi, es domāju- ķermeņiem :) Tā kā vasara ir beigusies, vismaz šeit Rīgā noteikti. Mūsu ķermeņi pēc vasaras un saules peldēm ir  diezgan noguruši , tāpēc tagad varētu tos vairāk palutināt. L'Oreal Paris piedāvā Sublime Body līniju, kurā ietilpst produkti no Silhouette incroyable un Nutrition Royale.
Latvijas veikalos būs pieejami produkti no Silhouette incroyable skrubis 4.99 (lvl),
un ķermeni  veidojošs pieniņš 4.49 (lvl) 




ENG: And from Nutrition Royale - Royal Nutrition Extraordinary dry oil  5.99 (lvl) & Lait Richie Reparateur body cream 4.49 (lvl) 
LV: Kā arī no Nutrition Royale - sausā eļļa 5.99 (lvl) un mitrinošs pieniņš 4.49 (lvl)





ENG:I just have three of these products and I can say 100% they are really cool, I can't wait when I will be able to buy Firming body lotion. Then I will be able to get ready my body for next bikini season :)) But for now I adore to use exfoliant- that is my nr. 1 product.  after using that I Use oil on my legs- the skin is really dry on my legs. The oil doesn't stain, leaves my skin moisturised, nice & silky. On the rest of my body I use body lotion. These two ( Nutrition royale ) products contains 4 oils - ecchium, apricot, coriander and black currant seed oil. 
LV: Man gan lietošanai ir tikai 3 no 4 produktiem, un es 100% varu teikt, ka tie ir ļoti forši, nevaru sagaidīt, kad varēšu tikt pie veidojošā ķermeņa krema. Tad tik varēšu sākt gatavoties nākamajai bikini sezonao :)) pagaidām ar lielu prieku, gandrīz katru reizi lietoju skrubīti - mans mīļākais produkts.  Un kājām es lietoju eļļu, jo tur man ir ārkārtīgi sausa āda. Eļļa ļoti ātri iesūcas, neatstāj traipus un āda ir zīdaini maiga. Pārējam ķermenim lietoju kremu. Šie divi (Nutrition Royale ) produkti  satur 4 eļļas- ecchium, aprikožu, upeņu kauliņu un koriandra) 






ENG: What do you think? Would You like to try these? 
Happy Sunday everyone! 

LV: Ko jūs domājat? Vai vēlētos pamēģināt kādu?
Vēlu priecīgu svētdienu visiem! 
Post Comment

Auto Post Signature