Top Social

BEAUTY -- [ Bodyart ]

Hello ,  besties! 


ENG: Today I am showing you my first ever bodyart ;) This was crazy... I had to change the models 3 times. And the last one is my classmate that helped me out on my exam day when my model didn't show up.  I say 10000 thanks to her. So blessed that I have such a good people around me. 
I really like the outcome & I hope you like it too ;) 
LV: Šodien jums parādu savu pašu pirmo dzīvē izveidoto Bodyart. ;) Tas bija traki.. man nomainījās 3 modeles. Un pēdējā bija mana klasesbiedrene, kura man izpalīdzēja eksāmena dienā, kad mana modele neieradās. Man jāsaka 10000 paldies viņai par palīdzību. Esmu pateicīga, ka man apkārt ir tik daudz lielisku cilvēku.
Man ļoti patīk galarezultāts un es ceru, ka arī jums. ;) 








LV: P.S. - Šovakar 20:30 CHAULA.TV būs iespēja redzēt samulsusu mani kopā ar burvīgo chaula fashion vadītāju.



Post Comment

Auto Post Signature