Top Social

STYLE " The Skirt" day 2

ENG: Yellow! :)
This week has been sooo HOT... this heat is killing me. So it is even more difficult for me to pick an outfit. If it would be appropriate I would love to go everywhere in beach wear. 
So Tuesday for me was an art day- I was missing some colour & I wanted to have an energy boost - So here it is with my Look! Sometimes I like to put many different colours together - but what about you? Do you prefer classic or you can go crazy as well? :) 

LV :Dzeltens! :)
Šī nedēļa ir tiiik KARSTA... karstums mani nogalina. Kā arī apgrūtina apģērba izvēli ikdienai.  Ja tas būtu piedienīgi, es labprāt visur ietu tērpusies pludmales kostīmā. Tātad otrdiena man bija mākslas diena- Man pietrūka krāsu deva un bija vajadzīgs uzņemt enerģiju- lūk, kas no tā visa iznāca! Dažreiz man patīk savilkt daudz dažādas krāsas kopā - bet kā ir ar jums?
Jūs dodat priekšroku klasiskiem krāsu savieoumiem vai dažreiz patrakojat ar? :)






I was wearing/ Uzvilkusi: Top/krekliņš - H&M, Jacket/žakete - ZARA, Skirt/ svārki- ZARA, Flats/ baletkurpes- Noname.




IT: Baci a tutti voi!
ENG: Kisses to you all
LV: Bučas jums visiem!
Post Comment

Auto Post Signature