Top Social

STYLE - [ Random look ]

ENG: Hey, sunshines!
Today I show you a recent outfit.. I wore during colder summer day. Are you ready for Autumn? I am - in few posts will show you what I have bought new for autumn season. In these pictures you can see my first purchase -  VEST . I bought it in Bershka... by the way first I saw it- but didn't took it. second time I went in the shop I was looking for my friends  and at the same time I was trying to find this Vest... and you know what I found it- turned around and my bestie was holding two vests in her hands- one was this one and other was ugly... :D So I told her that I am getting this one two and she has to take it as as well- the Color is perfect, it suits pants, skirts, shorts, dresses.. heels and boots and whatever else. This is must during the autmn time- when you need to keep your back warm. :)   So I LOVE this purchase a lot .. What do you think? Is it cool or no? :)

LV: Hei, saulstariņi!
Šodien atrādu nesenu ietērpu, ko biju uzvilkusi vēsākā dienā. Vai esat gatavi rudenim? Es esmu- nākamajos ierakstos parādīšu, ko esmu iegādājusies rudens sezonai. Bet šajās bildēs jūs jau redzat manu pirmo pirkumu- Vesti. Nopirku to es BERSHKA... starpcitu, kad pirmo reiz to redzēju, es nenopirku Otro reizi, kad biju veikalā, kad meklēju savus draugus, bet tai pat laikā centos saskatīt arī šo vesti, atradu to, pagriezos  un ieraudzīju savu draudzeni turam rokās divas vestes, kur viena no tām bija šī un otra neglīta :D Teicu, ka veste ir manējā, bet viņai no tām divām ar jāņem šī. Krāsa ir perfekta, piestāv gan biksēm, gan svarkiem, gan šortiem, gan kleitai.. austpaēžu kurpēm vai zābakiem un vēl visam kam. Šī ir MUST ( VAIG) lieta rudenim- kad jārūpējās par to lai mugurai ir silti :) Tā kā šo pirkumu mīlu dikti, dikti. Ko jūs domājat? Ir feina vai nav? 

Ok, 


I was wearing/ Biju uzvilkusi: Bershka- boots, vest/ zābaki, veste, Guess - jeans/ džinsi, Von Dutch - top/ krekliņš, Zara- belt/josta, scarf/šalle- ( really don't remember/ tiešām neatceros) Hat/ cepure - unknown brand UK/ nezināms UK brands


Seee you soon!  Baci! ( kisses)
Tiekamies drīz! Baci  ( bučas) 

Post Comment

Auto Post Signature