Top Social

Shopping Cart "Love it or leave it"

Hey, Stelle ( Stars from italian) 
I will be honest and will say that saturday wasn't a dress day...  so today no  "dress " post. I had to get up almost during the night to get to Bīriņu castle where I had to help a bride and her girls to be more beautiful on her wedding day! So the dress I chose for this day was still wet & the rest of the dresses was too fancy of too casual to wear for this work appointment. Ok, but I think I still did a great job and ... yet there will be one more dress from day 7! :)
But today My July shopping cart- what I bought that wasn't planned! 

Hei, Stelle ( zvaigznes, no itāļu valodas)
Es būšu godiga un teikšu, ka sestdiena nebija kleitu diena... Tāpēc šodien nav " kleitas" ieraksts. Man bija āceļas gandrīz naktī, lai dotos uz Bīriņu pili, kurā man bija tas gods sapucēt līgavu un viņas meitenes kāzu dienai! Kā arī kleita, kuru biju plānojusi vilkt, kad piecēlos vēl bija slapja, un pārējās bija vai nu pārāk zolīdas vai pārāk ikdienišķas šim darba posmam. Labi, bet manuprāt esmu tik un tā labi darbojusies un Vēl viens 'kleitas" ieraksts būs- no 7 dienas! :)
Bet šodien mans Jūlija iepirkumu grozs- neplānotie pirkumi!

During The summer I am pale like a Milk .. but this product I bought cause the girls in Jūrmalas Kolonna told that Russian products are amazing. So I bought it and I have to say that this oil helps to get tan faster than normal. I love it since the first try. 

Vasaras laikā esmu bāla kā piens, bet šo produktu nopirku jo meitnes Jūrmalas Kolonnas veikalā izstāstija, ka Krievijā ražotie produkti esot ārkārīgi labi. Tā nu pēc lieliskas reklāmas es ar sev nopirku šo iedeguma eļļu ar burkānu ekstraktu. Un es iemīlējos, kopš pirmā izmēģinājuma.


INGLOT lip pencil in berry red color! Ehhh, I like if the red tones doesn't stain, smudge or leak. So this pencil does totally all things I really need + doesn't dry the skin on my lips :)

INGLOT lūpu zīmulis ogu sarkanā krāsā! ahhh man patīk, ja sarkanie toņi neizplūst un nesmērējas. Tad nu šis zīmulis pilda visas man nepieciešamās funkcijas + nesausina lūpu ādu :) 









 Oh, Ed Hardy  - Kind a love this brend for a long long time and this swim suit wasn't planned at all, but at the moment when my friend showed it to me- I said - it is mine! I think all yellows & oranges looks really nice with a taned skin ( Hopefuly on my vacation I will get the " tan " thing :) 

Ah, Ed Hardy- savā ziņā mīlu jau ilgu, ilgu laiku un šis peldkostīms nebija plānots itnemaz, bet mirklī, kad draudzene man viņu parādīja - es sapratu, ka tas ir mans! Manuprāt, dzeltenās un oranžās krāsas izskatās patiesi labi ar iesauļotu ādu ( cerams ka atvaļinājumā es tikšu pie " iedeguma" ) :)



 Last but not least is my new wallet! My wallet story is half year long- from the day I knew I need a new wallet I knew the color I need it to be ( Dark blue or green) these are not the casual colors for wallets. And when I saw this one - I forgot the color I was looking for ... but the most interesting thing- there was one in Dark blue as well but I still chose this bright blue one! Love it and it is big enough to put everything I need in! :) 
How often do you buy something you even don't need but you like a design or colour or anything else?

Pēdējais bet ne mazsavrīgākais ir mans jaunais maks! Mans maka stāsts sākās kādu pus gadu atpkaļ, kad secināju ka air nepieciešams jauns un es zināju arī krāsu kādā tam jābūt. ( tumši zils vai zaļš) Šīs nav pašas sastopamākās krāsas maku biznesā. Kad ieraudzīju šo maku sapratu, ka šis ir īstais kaut arī blakus stāvēja man nepiciešamais tumši zilais.
Dievinu šo maku- viņš ir pietiekami liels, lai saliktu tajā visu, ko man vaig! :) 
Cik bieži  jūs nopērkat kaut, ko jo jums nevajag, bet jūms iepatīkas krāsa vai dizains vai vēl kaut kas cits?
Post Comment

Auto Post Signature