Top Social

London Trip Day 4

Hey, Sweets!
I've been so busy all the time so I couldn't find a time to create this last post in my London Series! Ok, but this evening no going out, doing nothing .. just sharing with you my experience ;)
Hope you all are doing good! I'm feeling perfect- just loads and loads of work, but I really love it! As everything I do is related with make-up and beauty. By the way would you like to look in to my Make-up Kit ? :)
But  for now - Pictures and little story about Last day in Imats and London!

Hei, Mīļie!
Esmu bijusi ļoti aizņemta visu šo laiku, un nekādi nesanāca izveidot šo pēdējo ierakstu manā Londonas dienu sērijā. Labi, bet šovakar nekur neeju, neko nedaru, tikai dalos ar Jums savos piedzīvojumos ;)
Ceru, ka Jums iet labi! Es jūtos perfekti- daudz, jo daudz darba, bet es to dievinu! Tā ka viss ko es daru ir saistīts ar make-up un skaistumu. Starpcitu vai Jums būtu interesanti ieskatīties manā make-up koferī? :)
Bet tagad - Bildes un nelieli apraksti par manu pēdējo dienu Imats izstādē un Londonā!














With FABULOUS and AMAZING EINAT DAN! I was in 7th heaven - look at my stupid smile :D 
(Owner or M.I.A by Einat Dan -make-up brushes ) 

Kopā ar Burvīgo un vienreizējo Einat Dan! Es biju 7ās debesīs- skat kāds man muļķīgs smaids :D 
( M.I.A. by Einat Dan - Make-up otu radītāja un īpašniece)


Here some of her amazing works! / Šeit būs daži viņas apbrīnojamie darbi!




AND NOW BACK To IMATS :) / UN TAGAD ATPAKAĻ PIE IMATS



From the competition make-up looks this was my favorite - The theme was Oz The Great and Powerful movie
No konkursa grimiem man šis bija mīļākais darbs- Tēma bija - Ozas pilsētas Burvis ( iedvesmojoties no jaunākās filmas

The last thing was interview - chat with Neil Gorton - I'm now saving money to go and study at his studio! He is a master in his field!

Pēdējais, ko apmeklēju bija intervija- papļāpāšana ar Neilu Gortonu - patreiz sāku krāt cūciņā naudu, lai verētu pie viņa doties un mācīties viņa studijā! Viņš ir meistars savā lauciņā!


This guy was too sexy not to take picture of him :D / Šis puisis bija pārāk pievilcīgs, lai viņu nenobildētu :D 


After Imats we went again to the Westfield and to the cinema- the cinema there is enormously big... 
Before the cinema some New Zealand - Sauvignon blanc (my favourite one)  vine glass :)

Pēc Imats atkal aizdevāmies uz Westfield lielveikalu un devāmies uz kino- tas tur ir nereāli milzīgs...
Bet pirms filmas glāze Jaunzēlandes Sauvignon Blanc ( mans mīļākais vīns).




Hope you Liked these posts and felt at least how interesting this Trade show is! 
And now fun good bye pic from me and my Best friend!!! :)) 
Kisses 

Ceru, ka šo ierakstu sērija Jums patika un Jūs tikāt pie nelielas nojausmas cik interesanta šī izstāde ir!
Un tagad jautra atvadu bilde no manis un manas labākās draudzenes!!! :))
Bučas


Post Comment
IceCream teica...

Un pirkumi kur?

Unknown teica...

Uff! Piemirsu! Nekā daudz nebija! Bet uztaisīšu raxtiņu ;)

Unknown teica...

Pats pēdējais Einat Dan darbs, ko esi ielikusi, ir vienkārši konfekte.
Skatos un priecājos!

Anonīms teica...

un pats galvenais - kur ir tavs darbs?!?!!!
un jā, ļoti gribētu redzēt arī tavu koferi :)

Unknown teica...

mans darbs? :) uz šo vēlētos dzirdēt sīkāku aprakstu :)
ok, Koferim, šķiet pirmās taps bildes un, tad varētu video :)

SantaKudreņicka teica...

Es labprāt redzētu rakstu par to, kas ir tavā koferī :)
mani ļoti interesē, jo pēc kāda laika es sākšu iet vizāžistu skolā, tāpēc interesē, ko tu liec koferī, lai varu kaut ko nošpikot. hi :)

Unknown teica...

wow, that's unusual!! Loved the pictures!
xoxo,
Irina
www.brandnamesus.com/blog.html

Auto Post Signature